OT: tiskove pdf

Hradlo@atlas.cz Hradlo@atlas.cz
Pátek Březen 27 09:11:20 CET 2009

No jo no, ale Adobe Acrobat je trochu drahá PDF tiskárna ;-)

Já bych byl úplně spokojenej, kdyby tiskové PDF uměly Office. Nic na spad tam soamozřejmě z principu Officů udělat nejde. Akorát by stačilo, kdyby prostě to PDF opatřily ořezovými značkami, barevnými škálami a obrázky to nezmršilo na nějakých těch 72 dpi nebo podobně mizerný rozlišení, apod. Na profi tisk dokumentací by to úplně stačilo a bylo by to hodně levné řešení PDF tiskových výstupů. Grafiku na spad bych klidně oželel :-)

Publisher od M$ neznám - mrknu. Photoshop Elements - alespoň moje verze 2.0 - se s vektorovou grafikou a textem moc nekamarádí, takže v mém případě je výstup do PDF sice pěknej, ale... :-(

LuKas