normy pres internet

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Březen 26 15:56:04 CET 2009

Ja jsem to koupil a je to fajn vec. Mam licenci bez tisku ale pro
pristi obdobi to asi koupim i s tiskem.

Funguje to tak, ze se musi nainstalovat nejaky plugin do Adobe readeru
nebo jak se to jmenuje a ten si online rekne o desifrovaci klic.
Prohlizeni funguje i nejakou dobu (tyden?) po odpojeni od internetu,
ale neni to prenositelne na jiny pocitac. Licence (ta za tisic) plati
pro dva pocitace.

Ten plugin vyblokuje ukladani, tisk a print screen a vypada docela
neprustrelne. Ale zase jsem se to nesnazil nejak hacknout :-)

Ales Prochaska