O2 digitalni televize

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Březen 26 15:11:16 CET 2009

Tak to by mě zajímalo, odkud máte takovou přesnou informaci.
STB jde nahradit správně nakonfigurovaným PC s VLC media playerem a
spravne zadanou multicastovou adresou.
Stream vůbec kódovaný není. Tedy přesněji je kódovaný MPG4 ale není dál
nijak šifrovaný.
A oprávnění  pro sledování je dáno  momentálním aktuálním FW v set-top
boxu, který si ho při startu natahuje z TV serveru ( IMACHINEO)