O2 voip

LINHART Jiri jirilinhart@post.cz
Čtvrtek Březen 26 09:10:20 CET 2009

http://www.802.cz/cenik-volani/
http://www.802.cz/prefixy-zdarma/#peering - sem volatete take zdarma

Zrizeni cisla 10,-Kc a mesicne 1,-Kc udrzovaci poplatek, uctovani po
vterinach
Kdyz nemate pripojeny zarizeni pro prijem tak se da nastavit bud ze je
signal neexitujici cislo, presmerovani jinam nebo hlasovou schranku a potom
ten vzkaz dojde na E-mail jako zvukovy soubor.

Na internetu vidite kam a kdy a za kolik bylo volany, kdo volal a kdo se
nedovolal. Staci mit doma jenom internet a to 64k/64k a
1. nejjednoduzsi varianta je mit pusteny PC a soft. a volat odkudkoliv kde
je internet
2. modem (1000,-Kc) a k nemu pripojit jakykoliv telefon pro pevnou linku
3. VoIp telefon

Kvalita prenosu hlasu vyborna i pri pripojeni 256k/64k a pouziti PC a ted to
provozuji s modemem.
JL
----- Original Message -----
From: <Hradlo@atlas.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 26, 2009 8:53 AM
Subject: RE: O2 voip

Nemám zkušenosti s O2 VoIP, ale jako s jakoukoli "výhodnou" nabídkou od O2
je to třeba dost zvážit, jestli se to vyplatí Vám nebo spíš Kyslíkům.
Doporučuju porovnat způsob účtování a poplatky za hovory na pevnou i mobilní
telefony třeba z 802.cz (s nimi a VoIP mám vlastní vynikající zkušenst).

802.cz účtuje hovory po vteřinách už od začátku, volání na pevnou stojí cca
0,5Kč za minutu ve špičce a na mobil 2,85Kč. Volání do ciziny stojí také
podobné zanedbatelné peníze. Měsíční paušál je 1Kč a přístroj si můžete
koupit přímo od nich s tím, že Vám cenu přístroje převedou na hovorový
kredit. Volání mezi VoIP operátory nebo ve vlastní síti je zdarma.

No a teď je třeba zvážit kolik voláte a kam voláte a srovnat si ty nabídky,
co se Vám spíš vyplatí.

LuKas