HW seriovy terminal

jordan jordan@pobox.sk
Čtvrtek Březen 26 09:01:31 CET 2009

Na inicializacii HW sucasti VGA karty. Karta vraj obsahuje ROM a v nej
svoj BIOS. Normalne PC pri starte tento videobios vykona a prevedie
inicializaciu karty. Je to sprevadzane aj vizualnym efektom v hornej casti
obrazovky, kde sa zobrazia informacie o karte - zvycajne ako roznofarebne
texty. Cca 3 riadky su to.