HW seriovy terminal

jordan jordan@pobox.sk
Čtvrtek Březen 26 08:41:59 CET 2009

Zdravim konferu,

chcel som si doma ubastlit HW seriovy terminal na obcasne ladenie routra
Asus Wl-500g. Hlavny dovod preco to potrebujem, je ocakavanie, ze takyto
seriovy terminal bude startovat radovo sekundy narozdiel od PC s nejakym
OS a potom terminalovy program.
Chcel som pozit nejaky MCU, MAX232, PS2 klavesnicu a staru ISA VGA kartu,
pretoze to chcem pripojit na stary 15" LCD monitor. Zobrazovanie by malo
byt 80x25 znakov kludne cierno-bielo. S tou VGA kartou si ale neviem rady.
Precital som stovky prispevkov na roznych forach, no mnoho bastlerov si na
pripojeni a obsluhe VGA karty s MCU vylamalo zuby a nedokoncili to. Hladam
preto pomoc na tomto fore, ci nahodou niekto nema vhodne info ihladom
inicializacie VGA karty. Hrozne davno tu niekto riesil generator
testovacieho obrazu pre VGA monitor a padla tu aj rada na pouzitie ISA VGA
karty, no myslim ze sa to vobec nedoriesilo.
Viem ze existuju projekty na CPLD a pod, no do toho by som nechcel ist.
Naklady takehoto riesenia su mimo rozsah :) Predsa len ide iba o taku
nekomercnu zabavku.

PS: Vdaka za kazdu radu.