O2 voip

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Čtvrtek Březen 26 08:25:36 CET 2009

Protože tato informace asi zapadla, soudě dle nulového ohlasu, posílám
ještě jednou se změněným subjectem.
Prosím zasvěcené, hlavně pana Kubu o vyjádření.

O2 ted firmám masívně nabízí voip telefonování pod klíčovým jménem
O2-neomezená linka. K nám už volali 3krát.
Po dnešní debatě tuším že na to bude další PVC, a v něm snad sip?
Oni dodají předkonfigurovaný telefon, a prostě to chodí.
Za paušál 230K je neomezené volání na pevné linky a ještě nájem voip
přístroje.
Už jsem uvažoval o tom dát na to bránu, a připojit naší PBU. Zatím mně
odradilo že ty telefony prodávají (pronajímají) po dvou, tak jsem si dva
jen na vyzkoušení
neobjednal :-)

Jejich obchodní model je, že zrušíte svou PBU a každému zaměstnanci dáte na stůl tu
 neomezenou linku.
Lubor

PS. nemáte to tu někdo? Měl bych zájem o podrobnosti.