Přístrojovka - budiky Ford Fiesta 1997 výměna

Bear John Grills bear.j.grills@gmail.com
Středa Březen 25 21:42:28 CET 2009

Ono nejlepší bude se podívat do schématu. Já mám za to, že je tam
všechno stejné, že je pouze rozdíl u toho rychloměru, který není na
lanku ale na hal čidlu na převodovce. Schválně napíšu co zjistím.

Bear