Přístrojovka - budiky Ford Fiesta 1997 výměna

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Březen 25 21:25:36 CET 2009

No z fotky toho moc nepoznam, schemata nemam a Microcat mi taky nic
nenapovedel. Ale pokud je to pristrojovka z prvni generace Fordu Ka tak
mate jeste sanci na uspech. Nevim jak Fiesta ale Mondeo MK I a II tedy
1993 - 2001 maji sice mechanicky tachometr ale na prevodovce je
elektronicky snimac a jeho signal jde pouze do rizeni motoru. Myslim, ze
ten snimac je shodny i s Ka ale jak je to tam zapojeno fakt nevim.

Pavel