Přístrojovka - budiky Ford Fiesta 1997 výměna

Bear John Grills bear.j.grills@gmail.com
Středa Březen 25 20:11:18 CET 2009

Zdravim,
 vlastním raketu Ford Fiesta r.v. prosinec 1997. Mám tam přístrojovku,
kde je ještě klasický neelektronický rychloměr. Mám šanci zprovoznit
tyto budiky?
http://photos04.allegroimg.pl/photos/oryginal/592/68/56/592685625
Je tam jiz digitalni rychlomer a kilometry. Musel bych natahat draty a
na prevodovku dat snimac rychlosti. To bych "snad" nějak zvlád.. (?) A
jak je to s ostatními instrumenty? Popr. konektory, jak "moc" je to
kompatibilní? Určitě se v tom někdo z Vás vyzná a řekne mi jestli je to
pitomost (99%) nebo jestli je to proveditelné (1%).
A kdyz uz jsem u toho snimace rychlosti.. jak to vubec funguje?
Rochybuji, ze jako klasický tachometr na velocipédu.

Díky
Bear