OT: internet a nova technologie

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Březen 25 18:42:06 CET 2009

Jo je to krasny nesmysl. Ale popis "klonovani" zni zajimave.
Ja vim, ze nekteri provideri pouzivaji server, kde s "bafruji"
statisticky nejnavstevovanejsi stranky. Klient pri pak vlastne  prohlizi
stranku ulozenou na mistnim serveru a nezatezuje pripojnou linku, nebo
jen malo. Nevim jak je to udelane  pokud  se pocita s nejakou odezvou ze
stranky ( diskuse) a funguje to.  Asi se po nejakem case ty stranky
obnovuji....