OT: internet a nova technologie

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Březen 25 18:26:41 CET 2009

Omlouvam se za OT, neni jeste patek, ale nevydrzim to.
Jeden klient spekulant mi poslal odkaz na  tyto stranky:
internet.euroar.com  , kliknete na tlacitko internet a prectete si
odstavec textu.
Silne mi to pripomina perpetus, ale takhle jsem se dlouho nenasmal :
patentovana metoda klonovani internetu, ten clovek asi nezna agregaci,
nebo neni zcela pri smyslech...laicky receno  cimi vice lidi s kbelikama
je u reky, tim vice vody z ni dostanete ;-) a to jde...
Dale pak zminka patentovane pravidlo.........

a pozor na to opravdu je to patentovane a zde tento zazrak popsan.
http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pts.det?xprim=1000896&lan=cs

Prosim o reakce i kdyz je to OT.

LK