Zahada diody BY228

Alesu alesu@seznam.cz
Středa Březen 25 16:56:40 CET 2009

Posílám odkaz kde to snad najdete, pokud Vám to nepůjde tak napište na
alesu(z)seznam.cz a já vám pošlu DS v pdf

http://www.alldatasheet.com/view.jsp?Searchword=BY228&q=BY228

mě to našlo 5 variant od kuličky na drátu po něco jak jste popisovala

alesu

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Wednesday, March 25, 2009 4:42 PM
To: HW-news
Subject: Zahada diody BY228

Hezke odpoledne,

    prave tu koukam na diodu s oznacenim BY228 a hledam k ni nejake
informace. Potiz je v tom, ze to co najdu, vypada jinak. Ta moje vypada asi
jako 1N4007 jen je o neco delsi, mi pripada, ale to co jsem nasla, to je
vysokonapetova a dosti vykonna dioda.

    Nevite nekdo, co by to mohlo byt? Jinak je to opravdu dioda, jen o nic
nic nevim :-(

    ps: Co to znamena "Damper" v oznaceni diody? Take jsem to nekde nasla.

					Saša K. Svobodová