Zahada diody BY228

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Středa Březen 25 16:55:13 CET 2009

Je to tlmiaca dioda pouzivana v obvodoch riadkoveho rozkladu v TVP

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 25, 2009 4:41 PM
Subject: Zahada diody BY228

Hezke odpoledne,

    prave tu koukam na diodu s oznacenim BY228 a hledam k ni nejake
informace. Potiz je v tom, ze to co najdu, vypada jinak. Ta moje vypada
asi jako 1N4007 jen je o neco delsi, mi pripada, ale to co jsem nasla,
to je vysokonapetova a dosti vykonna dioda.

    Nevite nekdo, co by to mohlo byt? Jinak je to opravdu dioda, jen o
nic nic nevim :-(

    ps: Co to znamena "Damper" v oznaceni diody? Take jsem to nekde nasla.

Saša K. Svobodová