Nezname soucastky?

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Středa Březen 25 14:57:16 CET 2009

Nevim, jen hadam...
4816P by mohl byt 4x optoclen PC816 v jednom pouzdre.
V podobnych pouzdrech (materiál) jsem ale videl i odporove resp. kondenzatorove rady, transily.

IRC503 jsem hledal u IRF. Ale nic konkrétního jsem nenasel. Nejsou ty znaky jine? Mozna je to něco jako FlipFET nebo Flipky.

Moc jsem asi neporadil...

Petr

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Novotny
Sent: Wednesday, March 25, 2009 12:37 PM
To: 'HW-news'
Subject: Nezname soucastky?

Mam tu 16 nohovy SMD IC s oznacenim
4816P
1-821
C0410
barva oranzovo zluta, proste stejna hmota jaka se pouziva na  tantalovych C

dale
kereamicky bily obdelnicek asi tak velikost SOT28 zadne viditelne nohy, asi BGA
oznaceni
CH005
IRC 0503

oboji je vzdy v blizkosti preciznich analogovych multipexeru v obvodu koncicim ADS8406  coz je 16bit 1.25MSPS od BB, tedy Ti

Dekuji

P.N.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3960 (20090325) __________

http://www.eset.cz