O2 digitalni televize

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Středa Březen 25 13:02:15 CET 2009

Já ted mám na hraní na stole jeden takový adsl, sice Huawei.
V konfiguraci jsem žádné detailní nastavení k jednotlivým portum
nenašel, ale
-administrace modemu běží ze všech portu bez rozdílu.
-Interní WiFi rotuje pakety jen do těch krajních portu. Docela rád bych
ho přenastavil aby ty porty opravdu rovnocenné byly.

Jinak adsl ani set top box k dispozici nemám a nemohu si tedy
odposlechnout co vlastně mezi těmi krabičkami proudí :-(
Lubor