Navrh LGA podorysu v Eagle

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Středa Březen 25 02:13:42 CET 2009

Zdravim,

snazim sa v Eagle 5 spravne navrhnut LGA-14 pre MEMS podla AN:
http://www.freescale.com/files/sensors/doc/app_note/AN3484.pdf

Vseobecna otazka: ako vyrobit geometricky nestandardny SMD pad?

Vseobecna otaka inak: da sa pri dizajne suciastky logicky spojit
PAD/RECT/POLYGON tak, aby bola cela plocha povazovana za rovnaky NET?

Detailnejsie:

Ide o to, ze pri standardnom postupe navrhu SMD padov a pridani
tenkych vyvodov vo forme obdlznikov (v sucastke) na znizenie
mechanickeho namahania, DRC check hlasi konflikty vzdialenosti
"susednych" spojov, tu je mensi screenshot:
http://www.accelera-networks.com/files/LGA14-clearance.png

V pripade opacneho postupu v zmysle vytvorenia PADov na mieste
tych tenkych _vyvodov_ suciastky a dokreslenia obdlznikov ci
polygonov tam, kde maju byt podla AN pady, tiez dochadza
ku clearance chybam, ale sa aspon lahsie "tahaju" spoje.

Samozrejme, tych niekolko errorov sa da odignorovat, pripadne
ignorantsky navrhnut len pady, zakazdym pri routovani rucne
potiahnut tenke vodice a pokracovat dalej, ale _just_ ma zaujima :-)
ci niekto vie, ako v Eagle vytvorit vhodny podorys bez takychto chyb?

Tak ma kludne kvoli tomuto hodte levom, ked tu riesim take nezmysly,
ale chcem to mat spravne. :-)

Vdaka

Lubos