Posilani na Slovensko

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Březen 24 22:29:15 CET 2009

No prave, ze driv se psala v CZK a fungovalo to tak jestli se nepletu,
ze posta na Slovensku vybrala od prijemce castku takovou aby mi na ucet
pristalo to co jsem pozadoval a veskere poplatky sly za prijemcem.

Ted kdyz napisu na slozenku castku v eurech tak me oskube posta/banka
jeste na prevodu eur na koruny predpokladam.

Radek Vicek