Offline teplomer (+RH) se zaznamem na SDkartu

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Březen 24 18:44:02 CET 2009

Na SDkartu to není, ale mám v práci takový USB teploměrový stick, něco
takového:
https://www.instrumentchoice.com.au/store/index.php?_a=viewProd&productId=43

ale asi starší typ.

Funguje to dobře, strčí se to do PC, v softwaru k tomu dodaném se nastaví
interval měření a jestli měřit hned nebo až po odstartování tlačítkem, pak se
to dá na místo měření a třeba po týdnu se to zas strčí do PC a načtou se do
toho softu data (hned z nich udělá graf).

Jakub Šerých