Robot Abik & co.

Pavel hw@itherm.cz
Úterý Březen 24 13:06:48 CET 2009

Kockochod jsem taky stavel, ale udelal jen verzi s rizenim po kabelu (byla
tam i tato verze) a misto plechu pouzil plexisklo
Mozna mam doma jeste nekde ten navod. Kockochod je bohuzel v davno mrtvy

Pavel

----- Original Message -----
From: ""Ing. Libor Konečný"" <support@mikrovlny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 24, 2009 10:12 AM
Subject: Re: Robot Abik & co.

Ja zase vzpominam na kockochod ABINA (specialni A5 priloha v nekterem
ABC), mela trochu obtiznou mechaniku, rezal jsem to z  2 mm hlinikoveho
plechu, cepy z dutych nutku a dva hnaci pohony ziskane  ze
setrvacnikovych aut + motory z DOSSu.
Predni a zadni naprava spojena do krize tak aby to ostre zatacelo,
ovladani magnetickym prenosek a tusim 3 rezimy jizdy.
Postavil jsem ho tusim nekdy v 7dme tride a nikdo neveril, ze to komplet
zvladnu sam.
Bohuzel uz je davno pryc v  kyberprostoru ;-)
Kdyz zadam do gugliku kockochod abina, tak nenajde nic, jen vyskoci
oprava KOKOCHOD GABINA ;-))))

LK