Q6600 Bylo: Re: reklama - čtyřjádro za babku..... dorazil

Raven raven@wo.cz
Úterý Březen 24 07:49:15 CET 2009

Ahoj, no ono esi to nebude taky tim podivnym softem. Camera RAW reaguje
tak nejak okamzite (no dobra, do vteriny) i na dvoujadru lineho AMD....
Ale jinak ten kup toho PB vypada velmi dobre.

S pozdravem Raven