Q6600 Bylo: Re: reklama - čtyřjádro za babku..... dorazil

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Březen 23 22:36:35 CET 2009

quasimodo napsal(a):

>Jen pro info ostatnim. Doufam, ze admin promine kdyz se nejedna o vypady
>a urazky.
>
>Pocitac dnes dorazil a musim se priznat, ze jsem prijemne prekvapeny. V
>original krabici, PC je nove vcetne polepu folii, je k nemu bezdratovy
>set mysi s klavesnici, prodejce pridal i Vistalizator a je komplet
>nainstalovany. Sice pujdou ty PB srackozy pryc,ale je videt, ze si
>prodejce dal praci a zkousel ho.
>Podle informaci PB by melo licencni cislo normalne fungovat na cesky
>Visty.

To je overene? Ja  jsem myslel, ze kdyz je angl. licence, ze to je
"neprenositelne" a  jde jedine nainstalovat anglicke a "pocestit"

>PC je pekne, male, absolutne neslysitelne. Mrzi me , ze jsem
>nevzal vsechny 3.

Jo ja to tu 5 den testuju a taky me ted stve, ze jsem nevzal detem do
pokoje na hry. (Maj tam ted  takovej sunt....)
Myslel jsem si, ze ty 4 jadra nevyuziju ( slysel jsem, cetl jsem ,
nepodpora SW, JPP ...) , ale napr.
Zoner 11 pri uprave fotek ( RAW  20MB )  vytezuje vsechna 4 jadra. Zmena
barevne teploty u vetsi  fotky je hotova do 1 sec, ja vyzdycky
cekal i  10-15 sec a kdyz to clovek delal treba nekolikrat po sobe , byl
to vopruz.
Je vazne parada na takovem stroji pracovat, furt jsem mel nejake
"vykopavky" ( PIII 1,4GHz, Athlon 1,8GHz , Athlon X2 4850) a furt jsem
na neco cekal a civel na presypaci hodiny.

>Jen jeden povzdech, na te leskle pekne skatuli velka nehezka nalepka
>repasovane pocitace :(

Ale ta jde velmi dober sundat  :-)

Jen bych rad vyuzival tu "wireles" klavesnici a potreboval bych nekde
koupit takove ty prelepky s ceskymi znaky  na klavesy . Nevi nekdo kde
se to da sehnat?
hajaja