Pakove nuzky na DPS

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pondělí Březen 23 19:52:00 CET 2009

> A moje prispevky jsi cetl poradne?
>
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Ano cetl. Preci jenom po delsim hledani jsem dosel k zaveru, ze nuzky s pravitkem a vetsi plochou zakladny (aby kus plosneho spoje netrcel ve vzduchu a na nuzkach se opiralo jenom par cm) bude nutnost. Vyzkousim nejdrive tu variantu, ze obehnu par obchodu s kusek plosneho spoje (jak tu někdo radil), pripadne proste zainvestuji do neceho poradneho. Ale diky za odkazy, alespon jsem si udelal nejakou predstavu.

MG