OT na neděli: Podivné http requesty - VYSVĚTLENO!

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Březen 23 16:38:42 CET 2009

> Puvodni zprava "Re: OT na neděli: Podivné http requesty - VYSVĚTLENO!"
> od "Pavel Troller (hw-list@list.hw.cz)" z 22. března 2009, 9:59:13,
> msgid:20090322085913.GA21453@tangens.sinus.cz (1623 bajtu):

> To by ale pozadavky prichazely z jedne konkretni IP, ne?

Zdravím,
  jistěže ne, neboť ten request vysílá klient (maximálně jeho webová proxy), nikoliv
server - server jen v jednom dokumentu pošle URL dalších dokumentů, ale ty si klient
stahuje sám.
  S pozdravem Pavel Troller