JTAG ICE od kostu nefunguje v AVR studio

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pondělí Březen 23 11:10:08 CET 2009

2009/3/23 Jan Martincek <jano@martincek.com>:
> Zdravim
> No tie subory sa mi podarilo najst - takze takam.
> Ten Kostov programator Vam v novom / r13 a vyssie funguje?
>
> Neviem najst kde je chyba - a deadline je nebezpecne blizko ;(

Skusali ste JTAG-ICE priamo pomocou avarice (v bin instalacie WinAVR)
z prikazoveho riadku? Vylucite chybu v ICE a v nastrojoch WinAVR. Bez
zaruky (po ruke mam momentalne iba svoj stary navod) by zakladne
napalenie hex file malo vyzerat takto:

avarice --erase --program --file <hex_subor> --part <MCU> --jtag
/dev/ttyS0 --jtag-bitrate 250kHz :4242

poznamky:
<hex_subor>: hex subor na napalenie, pripadne s cestou
/dev/ttyS0 = COM1, ttyS1 = COM2, atd
<MCU>: napr. atmega16, vylistujte si zoznam, ak mate iny MCU
4242: TCP port pre pripojenie debuggera. Toto vam na test netreba, no
nemam tu plny popis avarice, ci to staci jednoducho nezadat. Tiez je
mozne, ze kvoli tomuto ostane avarice spusteny po nahrati hex suboru,
caka na debugger. Zostrelte ho cez taskmanager.

Ak vam avarice vyhodi chybu, ze nema libusb0.dll, zadajte najprv:
SET PATH=%PATH%;C:/Atmel/WinAVR/utils/libusb/bin
(cestu si upravte podla Vasej instalacie)

Alebo najdite libusb0.dll v instalacii WinAVR a presunte ju do bin (k
avarice.exe)

miro