Tunderbird a export zpráv Bylo: Re: "mrkvo@prokon.cz" <mrkvo@prokon.cz>

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Březen 23 00:44:13 CET 2009

Děkuji za tip, bylo to v roumingu....... po překopírování složek vše
funguje k plné spokojenosti!!!!!  :-)
Mozilla Backup nefungovala, záloha ze stařičkého Tunderbirdu nevoněla
nové verzi 2.xx....
Ještě se zeptám, jestli někdo nemá /jaké/zkušenosti s Windows mail,
který jsem ve Vistě objevil.
Zdá se že to funguje :-) a dokonce tam funguje nějaký antispam.
filtr....i ten docela překvapil!
JaKub