RE: otočená polarita LED, nesmysl, nechápu, je to možný?

Pikulik picom@volny.cz
Pondělí Březen 23 15:30:06 CET 2009

To je uplne normalni, soucastky sypou do supliku a tak se ruzne dodavky
pomichaji, bud rad ze maji stejnou barvu ;-)
V GM jsem jiz koupil otocne tranzistory nebo 7805

Naposledy jsem koupil ledky, ktere po mi sestaveni vyrobku do
krabičky odchazely. Z pouzdra ledky koukal mikroskopicky otrep
nozicky, ktery se spojil s kovovym panelem.

Lubos