Trable se zakladni deskou?

Bear John Grills bear.j.grills@gmail.com
Neděle Březen 22 17:01:47 CET 2009

Tedy ted me napadlo, mozna by slo vytahnout zeleny drat z ATX konektoru.
Zdroj se zapne pokud se na zeleny vodic privede ground, jinak ma v sobe
pull-up. Nikdy jsem to nezkousel, ale pokud, jakmile se zdroj zapne, pc
musi normalne bezet.. nedokazu si predstavit ale co to udela kdyz to pak
vypnete "softwarove". Takhle by jste mel videt jestli je chyba na
zakladni desce nebo ve zdroji..
Takze by bylo asi lepsi zkusit jiny zdroj..
A nebo je to taky cele pitomost :)

Bear