"mrkvo@prokon.cz" <mrkvo@prokon.cz>

Jan 'yanek' Bortl yanek@ya.bofh.cz
Neděle Březen 22 09:54:33 CET 2009

Ondrej wrote:
> A jak se máte tedy nastavený "správně" poštovní klient pro přijímání
> zpráv z konfery? Já používám Thunderbird a když  mám třídění pode času
> tak je to chaos a když podle vláken tak také (navíc pak nevidím když
> někdo reaguje na starší příspěvky).

Preferences -> Advanced -> General -> Config editor (v ceske verzi obdobne)
mail.strict_threading nastavit na true
Pote je nutne jeste reindexovat slozku (mam IMAP).

Expertu na unosy vlaken je tu zrejme povic, bohuzel jsou tady jeste experti
co puli vlakna a par expertu co mrsi cestinu v hlavickach :(

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz