OT: Dalsi ze zazraku moderni techniky

mrkvo@prokon.cz mrkvo@prokon.cz
Neděle Březen 22 01:52:59 CET 2009

Myslim, ze podobna vylomenina byla testovana na vice kanalech discovery
v poradu Bořiči mýtů (Mythbursters) spolecne s litim acetonu do paliva
atd. Samosdrejme ze rekli ze je to hovadina.

Mimochodem tomto dile byl take velmi usmevny byl pokus nastartovani
benzinoveho snad jeste karburatoroveho motoru bez benzinu, ale s vodikem
z lahve.. motor normalne vrcel, .. chlamali se tomu az jim to čaplo.

mrkvo