Repro do loznice

Du an Dole al duffa@inMail.cz
Sobota Bezen 21 13:33:45 CET 2009

Tak jo, pokud to bude az takhle potichu a spis jenom jako kulisa tak by se i ty geniusy daly, jsem je ted jeste zkousel a to zkresleni se u malych hlasitosti prece jen tolik projevuje. Pravda uplne potichu je dat defacto nejde, na zacatku drahy potenciometru u toho meho kusu hraje jenom jeden kanal, az pri urcite urovni se chytne i ten druhy (pak ale hraje stejne hlasite). A jeste to ma jednu nectnost o ktere jsem teda vedel uz kdyz jsem je kupoval protoze si na to stezovalo dost lidi, ozyva se z nich obcas dost nehezke lupani, asi to souvisi s rusenim v siti protoze bych rekl ze to dela pri spinani spotrebicu (asi by se to dalo i odstranit ale zas tak mi to nevadilo :-)). Sympaticke je na nich ze maji dva vstupy takze pokud je pichnete treba na nejakou vez a prinesete si MP3 prehravac tak ho muzete lehce pripojit. A cena je taky rozumna...

Dusan Dolezal

---- Původní zpráva ----
Od koho: "M. Marusak" <m.marusak@volny.cz>
Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
Datum: 21.3.2009 11:11:00
Předmět: Re: Repro do lo

Ono je to takhle. Ložnice je pokoj asi 9 m2, ještě je ve stavu
zařizování, takže nějaká přísná prostorová omezení zatím nejsou.

Zdrojem signálu bude nejspíš CD nebo MP3. Zatím tam mám odložené
plastové počítačové bedýnky. No a nyní jsme u toho. Výkonově (hlasitost)
ty bedýnky celkem stačí a já bych řekl, že reálný výkon, co z toho při
použití jde, je menší jak 2W. Už to samotné ve mě vyvolává pochyby, že
když místo toho použiju kvalitní samostatné bedny určené na cca 30-50W,
tak ten zvuk při buzení jen na 2-5% typového výkonu stejně půjde do
háje. To plně ukazují mé celkem slušné bedny v obýváku - když se dají
dost potichu, tak rozdíl od těch počítačových není až tak znatelný.
Samostatnou kapitolou je ten zesík v PC bedýnkách, který šumí a brumí.
Takže zde by to chtělo určitě něco jiného, možná s nějakou fyziologickou
regulací charakteristiky (?). Stačil by nějaký malý slušný kit. Jinak
někde ve sklepě mi odpočívá starý dobrý Transiwatt 44, možná ho opráším
a k použiju právě k tomuto účelu.
No a samozřejmě kdybych použil třeba ty Geniusy, tak je to prostě vše v
jednom a je to.

PS: někdy poslouchám mluvené slovo, někdy klasiku, někdy rádio, takže o
extra "do ostra vybroušený křišťálový zvuk" a o zlaté kabely mi opravdu
nejde.

Martin M.

www.inpage.cz - www stranky za 3 Kc a za chvilku.
HTML příloha byla odstraněna...