Repro do ložnice

M. Marusak m.marusak@volny.cz
Sobota Březen 21 00:03:00 CET 2009

Zajímavé.při rozměru 50 x 50 cm to sice není drobek, ale jsou ploché.
Prostě takové reproobrazy - ostatně jak název Portrait napovídá.
No ale viděl jste je a hlavně slyšel v praxi?

Z těch malých jsou tam zajímavé i tyto.
http://www.visaton.com/en/bauvorschlaege/2_wege/aria/index.html

Jinak každopádně počítám jen 2, max. 2+1 systémem. Trochu se obávám, že
subwoofer už by byl pro dané použití asi trochu nevhodný - aby se ty
extra basy nešířily široko daleko.

Celkem dobré recenze jsou na "dřevěné" počítačové Geniusy, např.
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=41522, asi si je někde
půjčím a vyzkouším.

Martin M.