OT: automaticky vyber SMTP serveru - Thunderbird

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pátek Březen 20 22:20:52 CET 2009

Mna podobne pred casom odstrihol od konfery yahoo.com. Aj som im
pisal, ale pre nich som podstatne mensia mensia ryba, ako Vy pre
T-com. Tak som presiel na gmail, uvidime dokedy bude trpiet konferu...
Mam samozrejme mailove konto aj u svojho miestneho poskytovatela, ale
dostanem sa nan len z domu, takze je to dost nepouzitelne.

miro

Dňa 20.3.2009, Slavomir Tomascik <hw_tomascik@credit.t-com.sk> napísal(a):