OT: automaticky vyber SMTP serveru - Thunderbird

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Březen 20 19:50:42 CET 2009

Ted nejak nechapu jak spolu souvisi nastaveni meho SMTP (nebo jineho) a
to co ma povoleno/zakazano ISP na portech.

No uz mi to docvaklo jak to asi myslite. Samozrejme ze SMTP je omezen na
zname usery (to jak je to udelano je uz jedno). Trochu se do toho
zapletlo to, ze nekdo napsal, ze ISP blokuje port 25 klientum do
internetu. To prece je uplne zbytecne. Tu 25 si musi ISP na svuj SMTP
stejne otevrit protoze jinak by klientum nechodily maily do schranek.

Ale to nebrani pouzit ten SMTP treba toho googlu. Pokud jde jen
odesilani mailu.

Radek Vicek