OT: automaticky vyber SMTP serveru - Thunderbird

Jan Kral kral@fortech.cz
Pátek Březen 20 18:13:01 CET 2009

Chcete rict, ze vas SMTP server ma povolene relay pro kazdeho z internetu z jakekoliv IP adresy? Ono je potreba spis rict, ze vetsina ISP, prestoze blokuje posilani mailu, tak ma nejakym zpusobem vyresene, jak umozni zakaznikovi poslani mailu i zjine IP adresy nez z rozsahu zakaznika. Jediny problem je, ze potrebuje overeni a to se dela bud tak, ze si z dane IP adresy precte svou schranku, cimz se autorizuje a pak z te IP adresy nejakou dobu jde odesilat mail nebo se to resi autorizaci proti smtp serveru.
Skutecne open relay servery jsou pricinou velkeho mnzostvi spamu.

S pozdravem JK