OT:reklama -

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Pátek Březen 20 14:44:13 CET 2009

To jsou proste Kecy pane Zahradnik,
kdyz uz chcete obhajovat politiku, vlastnosti a chovani tech "pravych"
programatoru spolecnosti MS, tak se podivejte napriklad na zk*rveny
(predem se omlouvam za to slovo) format doc a dalsi jim podobne z jejich
dilen. Aneb, dle hesla, co hlasa a dela MS je jedine to spravne a svate
?? Nenechte se vysmat !
Obecne, operacni systemy od MS pouzivam, dokonce i programuji aplikace
pod Win, ale nekdy fakt nestacim zirat na "jejich prasarny" a ve svem
okoli znam spoustu lidi stejneho nazoru a smysleni...
To, ze je neco dominantni, neznamana automaticky ze je to to nejlepsi.
Toz, tak. M.