OT:reklama -

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Březen 20 09:48:11 CET 2009

Vcera jsem instaloval ubuntu a nikde to po me nechtelo vytvaret
uzivatele root a zadavat specialni rootovske heslo. Proste to
vytvorilo jedineho uzivatele, ktery ma pravo se do rootovskeho rezimu
prepnout. Pod tim pracuji a pokud potrebuji udelat zmenu, prepnu se do
rootovskeho rezimu.

Co se tyce potvrzovani uzivatelovym heslem, tak je to podle me stejne
zabezpeceni, jako tuknout mysi na tlacitko, protoze uzivatel sve heslo
zna, takze je to jen ukol, co musi udelat, aby si uvedomil, ze se
prepina do jineho rezimu. Kdyby se jednalo o rootovske heslo, tak
nereknu, ale tady se opravdu jedna o to same heslo, kterym se uzivatel
do systemu prihlasil...