OT:reklama -

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Březen 20 09:45:14 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 20.3.2009 od Kamil Rezac:

> Ano, ale to potvrzuji svym uzivatelskym heslem. Kdyz se prihlasim
> jako administrator (root) rootovym heslem, tak jsem proste
> administrator a vim co delam a na nic dalsiho uz se nikdy nikdo
> nezepta. U tech vist jsem to pochopil tak (nemam je), ze i kdyz jsem
> prihlaseny jako admin, tak stejne pokazde musim potvrdit....

Nemusis. Kdyz vypnes UAC, budes administrator jako drive, ale pochop,
ze ten UAC je prave vyhoda v tom, ze mas vice moznosti jako uzivatel.
Kdyz UAC vypnes a budes ucet administratora pouzivat pouze na
administraci a ucet uzivatele pouze na praci, je to v poradku. Jenze
tak to uzivatele Windows nedelali, jeli porad jako administratori a
tim se snizovala bezpecnost. Proto je tu UAC, ktery funguje tak, jak
funguje, coz je znacna vyhoda. Jedes pod svym uctem a kdykoliv mas
moznost, kdyz je to potreba, vedomym zpusobem zvysit prava a udelat
neco, co normalni uzivatel delat nemuze.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz