OT:reklama -

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Březen 20 09:40:06 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 20.3.2009 od karel.dudasek@dobruska.cz:

> Ahoj, nechcete to ukoncit ?

Se ptas a hned doplnis diskuzi? :-)

> Opet se to zvrhlo na debatu co je lepsi?

To se snazi zvrhnout linuxaci, ne ja, ja tu pisu o UAC.

> Uzivatele ve windows jsou nauceni pracovat jako administrator, aby
> nemeli problemy s pravy.

To neni pravda.

> Kdyz si k windows sedne clovek zvykly z unixu pracovat pod svym
> uctem a na dulezite veci si pusti shell nebo se prihlasi jako root,
> ocekava, ze ty prava administratora ma a nikdo mu nebude tvrdit, ze
> ten ktery nastroj na to nemuze pouzit.

Stejne to funguje i ve Windows Vista. Kdyz si spustis shell jako
administrator, mas prava administratora. Mas navic dve moznosti
rozdilneho chovani, bud UAC zapnuty nebo vypnuty. Sam si rozhodnes.
Muzes mi tedy rici, kde je problem?

> Jsem v podobne pozici - priznam se, ze chovanim a filozofii Windows
> jsem silne znechucen.

Duvod pro zmenu. Prestan pouzivat, prejdi na neco jineho, nebud
znechucen.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem