OT: automaticky vyber SMTP serveru - Thunderbird

Jan Půhoný konference@puhy.cz
Čtvrtek Březen 19 23:04:51 CET 2009

Dobry vecer,

potreboval bych poradit ohledne automatickeho vyberu SMTP serveru.
Pouzivam postovni program Thunderbird a potreboval bych ho
nakonfigurovat tak, aby pouzival SMTP server podle typu pripojeni jakym
je momentalne PC pripojen. Jeden SMTP server potrebuji pouzivat kdyz
jsem pripojen pres WIFI, druhy, pokud jsem pripojen pres ethernet.

K vysvetleni proc tomu tak je: prevazim notebook mezi dvema misty s tim,
ze pokazde je dostupny jiny SMTP server.

Da se nejak osetrit, abych to nemusel pokazde rucne menit, ale aby se
SMTP vybral automaticky podle typu pripojeni?

Diky za nakopnuti.

--
s pozdravem Jan Půhoný

http://www.puhy.eu