reklama - čtyřjádro za babku.....

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Březen 19 22:49:43 CET 2009

Vláďa Anděl napsal(a):

>Rád bych věděl co to znamená zasahovat do konfigurace. Když si tam přidám
>lepší zvukovku, nějakou speciální kartu, to taky může způsobit nestabilitu?

No já jsem jenou  měl problém s nějakou nekompatibilitou PCI slotu  u
nějakého stařičkého  P 200MHz  Jsou nějaké specifikace PCI 2.1, PCI 2.2
a po osazení zvukovky to nějak začalo padat. Byl to soundblaster Live,
pak se tam dala nějaká ISO zvukarna a bylo po problemu. Někdy je to asi
vážně duchařina.