OT:reklama - čtyřjádro za babku.....

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Březen 19 22:44:41 CET 2009

Vláďa Anděl napsal(a):

> Jeden mám na cestě :-) zítra mi ho donesou. Jen nevím - ty Visty -
> slyšel jsem kolik programů na tom nechodí. Chodí na Vistách programy
> napsané pro XP?

Já jsem zatím rozchodil vše co mi chodilo v XP. :-) Je fakt, že to stále
řve něco o tom, že to není podepsáno, a že to nemusí fungovat atd....
ale pak to jede.
Dokonce mi chodí i jeden terminálový program, kterí ve WXP neběhal ( jen
W98 ) ovšem má nějaké dlouhé odezvy. Jediné co mi nejde je ICprog  s
programatorem "ludipipo" připojeným přez USB-RS232 redukci. Tak nějak si
na ty visty zvykám, když už tam ta licence je tak holt to budu používat.
Jinak jsem testoval stabilitu toho stroje ( CPU stability)  a je to OK -
jen se při zatížení začne trochu ozývat ventilátor uvnitř.  . I memtest
proběhl bezchybně.