Terra a Disomat

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Březen 19 22:37:05 CET 2009

Hezky vecer,

    to nefunguje. To bylo prvni, co jsem zkusila. Stary Disomat
komunikoval pomoci 7E1 1200 coz jsem take zkousela, ale take to nebezi.
Osciloskopovat nepujde, protoze nechci brat osciloskop do tech "polnich"
podminek a pak mi Disomat neodpovida, tak nevim, co bych mela merit. No
uvidim, jeste to zkusim. Potiz je ale i v operacnim systemu pocitace,
protoze prilis nespolupracuje. Jsou to Windows Vista.

					Saša K. Svobodová