[OT] Sablona na diplomy

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Čtvrtek Březen 19 18:53:10 CET 2009

Zdravim,

zase jedno totalni OT, ale dost lidi tu pracuje s detma, tak by nekdo mohl
vedet:

Nevite nekdo, nebo nemate tip, kde vzit nejake graficke sablony pro diplomy?
Poradam nejakou srandaakci a rad bych po jejim probehnuti rozdal ucastnikum
nejake diplomy (barevny papir plus laserovka), ale nedari se mi najit
nejakou vhodnou a primerene seriozni sablonu.

Dari se mi najit ledacos, ale vesmes je to az prilis detske. Fakt je, ze ta
nase akce je take dost infantilni (jedna se workshop fotografovani divoke
zvere - ovsem s tim, ze divokou zver budou zastupovat plysaci a fotit se to
bude na Kampe. To je tak, kdyz se banda fotografu nudi :), ale ke strelene
akci podle meho naopak _nepatri_ infantilni diplom... Takze neco
seriozniho - a odpovodat na nabidky "ziskejte titul MBA za tri minuty" ci
podobne ptakoviny se mi opravdu nechce :)

Diky.

Pavel Kutina