Pasivny ethernet hub

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Čtvrtek Březen 19 12:25:21 CET 2009

-Do každého počítače v síti můžete dát 2 sítovky, a nakonfigurovat je
jako switch.
-Nebo můžete nechat jen jednu sítovku, rozdělit Tx a Rx do dvou kabelů,
a stroje v síti zasmyčkovat. Toto řešení by ale vyžadovalo speciální
driver pro sítovku, který bude opakovat (přeposílat z Rx na Tx) provoz
určený pro okolní stroje. Všechny stroje v síti pak musí být trale ON.
Toto řešení by mohlo být zajímavé i pro učebny a pod.
Lubor