Pasivny ethernet hub

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Březen 19 10:40:05 CET 2009

S pouhými odpory nebo diodami lze udělat tříportový pasivní hub s omezeným
dosahem (10-30m). Kdysi dávno jsem to sem dokonce i postoval.

To co tam vidíte, jě ale něco jiného, to využije jeden CAT5 (nevyužité páry)
na 2 PC. U rozvaděče ale pak musíte mít něco podobného, co z jednoho udělá
zase dva. Mají to i na DX, pročtěte si tam diskusi.

----- Original Message -----
From: "Jozo" <svk421@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 19, 2009 10:25 AM
Subject: Pasivny ethernet hub

Zdravim,
stretol sa s tym niekto v praxi? Myslim napr.:

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0002AF8VO/shopping-ce-21/ref=asc_df_B0002AF8VO327241

Nase zariadenia pracu ju v rezime jeden master a niekolko (tak do 20)
slave, protokol TCP. Lenze zacina byt problem s kabelazou, ked sa vsetko
taha do hviezdy k switchu. Jedna sa mi o to, ci by sa toto dalo pouzit
na zredukovanie kabelaze - nieco na sposob RS485. Do kazdeho slave
strcit jeden takyto minihub a zretazit ich. Pokial by to fungovalo, bolo
by to dost zaujimave...

j.