Schema zdroje pro router

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Březen 18 16:36:15 CET 2009

 18.3.2009, 16:28:27
dobry den

Byva to udelano tak, ze IC ze napajen:
a) pres R ze site, mozna tam nekde bude i nejaka zenerka
   lepsi zdroje maji misto R nejaky komplikovanejsi obvod i s nekolika
   T, ktery, po nabehu zdroje odpoji sitove napajeni
b) po nabehu zdroje, pres D, z pomocneho vinuti na trafu

Pokud je v poradku IC i R sitoveho napajeni, zkontroloval bych
filtracni C, pripadnou zenerku a hlavne tu D na napajeni z trafa.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz