PHP versus ASP.NET

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Březen 17 14:06:49 CET 2009

Hezke odpoledne,

    tak napriklad Xoops ma moznost obojiho. Stranka se renderuje z
databaze na disk serveru a potom to jde k uzivateli. Delka zivotnosti
CACHE je nastavitelna. Pravdepodobne to bude mit nejaky svuj vyznam,
jinak by to v nove verzi (2.3.3) nebylo. Posledni verze totiz obsahuje
hodne moc zmen, dokonce takovych, ze cast starsich modulu proste v novem
systemu nefunguje. A pritom toto stale zustava. Verim tomu, ze "core
team" vi, co dela :-)

					Saša K. Svobodová