PHP versus ASP.NET

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Březen 17 13:32:36 CET 2009

Dobry den,
nevim na zaklade ceho usuzujete, ze je to prasarna ?
Zde nejde jen o prumer, ale o kompletni statistiky (+ grafy).
Aplikacni vypocty na SQL server opravdu nepatri a pri vetsi zatezi
pak server kolabuje, jelikoz neni na tyto vypocty urcen.
Od toho jsou aplikacni servery, jenz je mozno jednoduse
posilovat (pridat dalsi server), kdezto u DB, jenz musi
obvykle slouzit i k jinym ucelum je to velmi slozite
(cluster se sdilenym diskovym polem a ditribuovany
lock manager).

Poznamka: Vypocet kvantilu vyzaduje nacist cely soubor (souborem se rozumi
soubor hodnot,
nikoliv soubor na disku)
a setridit, nasledne pak vytahnout prislusny kvantil.
Paznamka2: Prolozeni metodou nejmensich cvetrcu vyzaduje
reseni soustav linearnich rovnic.

Ja abych nezapomel, s nactenim dat nebyl problem, problem
byl s jejich zpracovanim (je treba nekolik pruchodu).

	Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.