PHP versus ASP.NET

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Březen 17 10:38:40 CET 2009

No vybery z 5k zaznamu zvladne v prstem v nose prakticky libovolna DB,
pokud to nebude naprosto bez indexu.

Takze to bych nejake includy vubec neresil. Ja jsem musel resit ted doma
v meteoDB zobrazeni statistickych dat - vypocty desitky ruznych prumeru,
ruzne selecty kde se obtizne optimalizuji selecty podle indexu - tak, ze
v noci generuji pomocnou tabulku, kde se o pulnoci vygeneruje statistika
pro uplynuly den. Bylo to nutne take vzhledem k pouziti DB, kdy vetisna
dotazu smeruje ke konci tabulky a obcasne zobrazeni statistiky trva dele
protoze neni v cache.

I tak cca 12 dotazu do tabulky s 5.5M zaznamy trva vcetne sestaveni
grafu do 3s.

Radek Vicek